Strona główna
Abak System Sp. z o. o.
Abak System Sp. z o. o.

Abak System Sp. z o. o.

20-411, Lublin, Wolska 11A

Biuro rachunkowe - w czym pomaga mieszkańcom Bronowic?

Samodzielne prowadzenie księgowości nie jest dobrym pomysłem wśród osób mających małe doświadczenie w tej kwestii. Zadania tego typu można powierzyć zewnętrznym firmom, jakimi są biura rachunkowe. Jedno z nich prowadzi stronę abaksystem.com, na której prezentuje aktualną ofertę dla klientów z Bronowic. Biuro rachunkowe gwarantuje przejrzysty cennik oraz kompleksowe wsparcie na wysokim poziomie, na które składa się prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz przychodów i rozchodów, jak również księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych. Specjaliści kontrolują przepływ środków finansowych, analizują ewentualne ryzyka, tworzą strategie  i wyjaśniają zawiłości prawa podatkowego. Zajmują się też optymalizacją rozliczeń podatkowych oraz obsługiwaniem płac pracowników.

Firma zrzesza specjalistów z zakresu wielu zagadnień, dzięki czemu klienci mają zapewnioną profesjonalną obsługę, na którą składa się przygotowywanie rozliczeń wysyłanych do urzędów oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych. Kontaktują się z nią osoby chcące stworzyć wnioski kredytowe oraz przeprowadzić analizę sytuacji firmy, jaką prowadzą. Specjaliści działają zgodnie z prawem i mają dostęp do profesjonalnego oprogramowania, co powoduje, że powierzone zadania są wykonywane w krótkim czasie. Proponują oni długofalową współpracę lub jednorazową pomoc, jaką interesują się z reguły osoby prywatne.

Zakres działalności biura jest szeroki, a wszystkie usługi są wykonywane z należytą starannością. Obsługuje ono podmioty gospodarcze oraz klientów niezinstytucjonalizowanych, którzy nie czują się na tyle pewnie, by rozliczać roczne zeznania podatkowe na własną rękę. Klienci mogą liczyć również na doradztwo związane z darowiznami, spadkami czy kredytami zaciąganymi w bankach.

Specjalistom można powierzyć:

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • rozliczenia podatkowe,
  • sporządzanie raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
  • analizę sytuacji finansowej klienta,
  • reprezentowanie go przed organami administracji publicznej i urzędami,
  • przeprowadzanie konsultacji na temat finansów i podatków,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania kredytu.

Pracownicy biura mają szeroką wiedzę na temat przepisów podatkowych, którą aktualizują zawsze wtedy, gdy zachodzi taka potrzeba. Wszystko to sprawia, że klienci o nic się nie martwią i zyskują czas na rozwój biznesu.

Copyright 2024 Akvirtus.com.pl - wszelkie prawa zastrzeżone